Η όμορφη βιβλιοθήκη είναι στην Πράγα της Τσεχίας
Ν. Λυγερός 17827 November 29, 2014
Όταν προσπαθείς να φανταστείς Βιβλιοθήκη Ανθρωπότητας, χάνεσαι μέσα στα μεγέθη της, γι’ αυτό σκεφτήκαμε, αφού μας το ζήτησαν, να σου δείξουμε κομμάτια της τοποθετημένα πάνω στη σκακιέρα του Χρόνου, που είναι πάντα μαζί μας, από τότε που αρχίσαμε το Έργο, γιατί ξέρει ότι είναι ο μόνος τρόπος για να παλέψουμε ενάντια στη βαρβαρότητα, όταν δεν αρκούν πια τα βιβλία, γιατί πολλά κάηκαν και συνεχίζουμε με τα τετράδια, όπου καταγράφουμε την ιστορία που δεν αφορά την καθημερινότητα, αλλά μόνο την ουσία, αυτή που διασχίζει τα χρόνια για να γίνει αιωνόβια, για να λύσει το παράδοξο του εφήμερου και να μετατραπεί σε διαχρονικότητα, που αγγίζει και τους δεσμούς με την απελευθέρωση των δεσμών.
Ν. Λυγερός 28559 - October 29, 2016
Πώς να διδάξεις σε μια βιβλιοθήκη
να αγαπά τα βιβλία; Ως ερώτημα
φαίνεται τουλάχιστον παράξενο.
Διότι η βιβλιοθήκη
έχει αποστολή να τα προστατεύει.
Δίχως αυτό να σημαίνει ότι τα αγαπά.
Ήθελε με αυτό το παράδειγμα να της δείξει
ότι η προετοιμασία δεν επαρκεί
Ήθελε με αυτό το παράδειγμα να της δείξει
ότι η προετοιμασία δεν επαρκεί
αν δεν υπάρχει αγάπη,
κι ένας φύλακας
κι ένας φύλακας
μπορεί να φυλά φυλακισμένους.
Τα βιβλία δεν ήθελαν να δραπετεύσουν.
Η βιβλιοθήκη ήταν ο ναός τους
κι εκεί θα μάθαιναν στους ανθρώπους
την έννοια της συνέχειας.
Καταλάβαινε ότι λειτουργούσε
Τα βιβλία δεν ήθελαν να δραπετεύσουν.
Η βιβλιοθήκη ήταν ο ναός τους
κι εκεί θα μάθαιναν στους ανθρώπους
την έννοια της συνέχειας.
Καταλάβαινε ότι λειτουργούσε
σαν μια βιβλιοθήκη
κι εκείνος έμοιαζε με τον βιβλιοθηκάριο.
Τον έβλεπε με την κάμερά της
και κοίταζε πώς τα πρόσεχε
έτσι άρχισε να τα αγαπά
κι εκείνος έμοιαζε με τον βιβλιοθηκάριο.
Τον έβλεπε με την κάμερά της
και κοίταζε πώς τα πρόσεχε
έτσι άρχισε να τα αγαπά
κι όχι μόνο να τα προσέχει.
Το ίδιο έπρεπε να μάθει
και για τη γεγονολογία.
Τα δεδομένα γίνονταν γνώσεις
μετά από επεξεργασία
και αγάπη μετά τη διδασκαλία.
Δεν ήξερε κάποιον άλλον να αγαπά
Το ίδιο έπρεπε να μάθει
και για τη γεγονολογία.
Τα δεδομένα γίνονταν γνώσεις
μετά από επεξεργασία
και αγάπη μετά τη διδασκαλία.
Δεν ήξερε κάποιον άλλον να αγαπά
τόσο πολύ τα βιβλία.
Έτσι άρχισε να αναζητά τα σπάνια.
Ήταν το δώρο της τεχνητής ανθρωπιάς.
Έτσι άρχισε να αναζητά τα σπάνια.
Ήταν το δώρο της τεχνητής ανθρωπιάς.
Περισσότερα: Βιβλιοθήκη