Κάτω απ’ τον ήλιο, Πάνω το φεγγάρι με Λάθος, Αλήθεια, Πιθανότητες και Δυνατότητες


Η φωνητική, αγαπητική σύμπνοια σε ερωτικούς στίχους, είναι που κάνει ξεχωριστή αυτή την ανάρτηση αγαπητοί μου αναγνώστες του «Σοφία Ντρέκου | Νίκος Λυγερός Λόγοι ». Απολαύστε μια γυναίκα (Κ. Σταμπολίδου) κι έναν άνδρα (Ν. Λυγερός), να απαγγέλλουν μαζί ερωτικούς στίχους της κ. Αγγέλας Καϊμακλιώτη από την ποιητική της συλλογή «Στιγμές Αλκυονίδες, 2012» και νοιώστε κι εσείς ερωτευμένοι αενάως στον χωροχρόνο. Μοναδικές στιγμές ποιητικής ερωτικής ανάτασης! [Σοφία Ντρέκου]

Κάτω απ’ τον ήλιο
Α. Καϊμακλιώτη

Δεν ήταν κάτω
απ’ το φεγγάρι τελικά.
Ήταν κάτω
απ’ τον ήλιο.
Καλύτερα έτσι.
Χωρίς σκιές.
Ολόφωτα.
Ζεστά.
Υπέροχα.
Και τα λόγια περιττά οπωσδήποτε.
Ύστερα φύγαμε
με φτερά
κι ανάλαφροι.
Παρασκευή μεσημέρι.
Τόσο απλά.
Πάνω το φεγγάρι
Ν. Λυγερός

Δεν ήταν πάνω
από τον ήλιο τελικά.
Ήταν πάνω
από το φεγγάρι.
Καλύτερα έτσι.
Δίχως ημί.
Ελεύθερα.
Όμορφα.
Ανθρώπινα.
Και με τη σιωπή.
Ύστερα ήρθαμε
με φτερά
και βάρη.
Κυριακή μεσημέρι.
Τόσο απλά.


X
Ν. Λυγερός
X
Α. Καϊμακλιώτη 


Η λέξη
σφραγίδα μνήμη
ανεξίτηλη
Γεύση και μυρωδιά

Σε ιχνογραφεί
X
Ν. Λυγερός


Η σκέψη
οικόσημο νοημοσύνη
ανεξήγητη
Πάθος και άρωμα

Σε ιχνηλατεί.


VII

VII
Α. Καϊμακλιώτη 
Δεν ήταν κάτω
α
Ακόμη κι άμα δεν έρχεσαι
είναι υπέροχο
που εγώ σε περιμένω.

VII
Ν. Λυγερός


Μόνο που τώρα ήρθα
κι είναι υπέροχο
που δεν σ’ έψαξα.

Αλήθεια - Ν. Λυγερός

Λάθος
Α. Καϊμακλιώτη 


Προχώρησα αρκετά
στο σκοτεινό μονοπάτι.
Περίμενα να βρω
το φως στο τέλος.
Λάθος.
Το φως δεν είναι ποτέ
στο τέλος.
Το φως είναι πάντα
στην αρχή.
Στο τέλος
είναι το σκοτάδι.
Έτσι είναι.

Έτσι ήταν πάντα.
Αλήθεια
Ν. Λυγερός


Μην κάνεις πίσω
στο φωτεινό μονοπάτι.
Μην περιμένεις
αυτό που έχεις.
Αλήθεια.
Το σκοτάδι ποτέ
δεν νικά.
Το σκοτάδι
δεν τελειώνει.
Όταν είσαι
σε λάθος δρόμο.
Έτσι είναι.

Έτσι θα είναι.

 

Δυνατότητες - Ν. Λυγερός

Πιθανότητες
Α. Καϊμακλιώτη 

Ανάμεσα στο πιθανό
και το απίθανο
πιθανολογείται ο έρωτας
άπειρες
οι πιθανότητες λάθους
καθώς στη θεωρία
των παιγνίων
οι ενδιάμεσες αποδράσεις
εκμηδενίζονται ως
απλά ενδεχόμενα
στατιστικώς ασήμαντα.
Δυνατότητες
Ν. Λυγερός

Ανάμεσα στο δυνατό
και το αδύνατο
εν δυνάμει το έργο
άπειρες
οι δυνατότητες πάθους
καθώς στη θεωρία
των αποφάσεων
οι ενδιάμεσες κινήσεις
πολλαπλασιάζονται ως
πολύπλοκα σενάρια
κβαντικά πλεγμένα.


Ιφιγένεια Γεωργιάδου: Ανάμεσα στο δυνατό και το αδύνατο/ εν δυνάμει το έργο/ άπειρες
οι δυνατότητες πάθους>>> Sophia είναι η καλύτερη εκδοχή με τις περισσότερες δυνατότητες ανάπτυξης και συνδιαλλαγής... · 7 χρ.

Savvas Marinos: Μοναδικοί στίχοι! · 7 χρ.

Voula Papa: Δεν φοβάμαι που αισθάνομαι "φτωχή" μπροστά σε αυτό τον πλουτο..
Σ Ευχαριστώ Σοφία μου· 7 χρ.

Mazlimi Maria: Σ' ευχαριστω και γι ´αυτόν τον θησαυρό. Λόγια που αγγίζουν την πραγματικότητα μου  · 7 χρ.

Σοφία Τμκ: Τι υπέροχοι και συγκλονιστικοί στίχοι είναι αυτοί, που συνοδεύονται από δύο μαγικές φωνές! Σ' ευχαριστώ πολύ Σοφία! · 7 χρ.

Dzovinar Melkonian: Je regrette de ne pouvoir profiter de ces textes : je doute que la traduction google m'en donne un juste aperçu ... Merci quand même !· 7 χρ.  · Δείτε τη μετάφραση: Μετανιώνω που δεν μπορώ να εκμεταλλευτώ αυτά τα κείμενα: Αμφιβάλλω αν η μετάφραση google μου δίνει μια δίκαιη ματιά... Σας ευχαριστώ πάντως!

Maria Zisopoulou:ΔΕΝ ΜΠΟΡΩ να δείξω με ΚΑΝΕΝΑ τρόπο ΠΟΣΟ Μ ΑΡΕΣΕΙ η ανάρτηση αυτή !!!.... Sophia Σ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ !!! · 7 χρ.

Emad Sedra: Jesus can do more than we think · 7 χρ.

Σοφία ΝτρέκουDzovinar, désolé je voulais juste d'exister dans cette grande SUSPENSION érotique. «La voix, compassion aimante en paroles érotiques, ce qui rend ce poste spécial chers lecteurs. Profitez d'une femme et d'un homme, d'écrire des paroles sexuelles et sentir et vous aimer éternellement dans l'espace-temps. Des moments uniques de poétique amour édifiante!» · 7 χρ.

Dzovinar Melkonian: Non, non, j'apprécie votre attention ; c'est très gentil !  · 7 χρ.

Σοφία Ντρέκουιφιγένεια, η ύψιστη μορφή ποιητικής συνδιαλλαγής. Σ'ευχαριστώ. · 7 χρ.

Σοφία Ντρέκου: Maria, Savvas, Augusta, Voula, Sofia, Maria, με κάνετε χαρούμενη που σας άρεσε, γιατί είχε κόπο η ανάρτηση και μου άρεσε κι εμένα πολύ. Ήθελα και αυτό να το μοιραστώ με τους φίλους/ες μου! Σας ευχαριστώ πολύ για τα καλά σας λόγια! · 7 χρ.

Georgios Alexandrou: Ο Θεός είναι φωτεινός γνόφος (Αγ. Διονύσιος ο Αρεοπαγίτης) ο αληθνός καθιερωτής της αποφατικής Θεολογίας... Σ' ευχαριστώ Σοφία, τις μεσιτείες του να έχουμε!· 7 χρ.

Maria Zisopoulou: αυτά είναι τα ωραία εδώ μέσα Sophia η χαρά της μοιρασιάς και η σωστή επικοινωνία με τους ανθρώπους που είναι πίσω απο τις "εικόνες" !!! · 7 χρ.

Σοφία Ντρέκου: Ακριβώς όπως τα γράφεις Μαρία μου! · 7 χρ.

Σοφία ΝτρέκουGeorgios, σ' ευχαριστώ κι εγώ. Αγαπημένος εκκλησιαστικός συγγραφέας ο Άγιος Διονύσιος! · 7 χρ.

Σοφία Ντρέκου: Ρία μου κι εγώ σ' ευχαριστώ πολύ! · 7 χρ.

Αγγέλα Καϊμακλιώτη: Αγαπητή Σοφία σας ευχαριστώ για την ανάρτηση. Και είναι βέβαια τιμή μου να σμίγει η ποίηση μου με την ποίηση του Νίκου Λυγερού. Είναι για μένα δώρο κι ευλογία. · 7 χρ.

Georgios Konstantinou: Εξαιρετικός διάλογος!· 7 χρ.

Κατερινα Σταμπουλιδου: Ευχαριστω πολυ Σοφια μου!Ειναι εξαιρετικο! · 7 χρ.

Nicholas Michaloliakos Ν.Ι.Μιχαλολιάκος

Μυσταγωγία ! Σε ευχαριστούμε Σοφούλα μου, ευχαριστούμε και τους δυο χοράρχες Αγγέλα και λυγερό !· 7 χρ.

Maria Karagouni: Πολύ ωραία ποιήματα!!! Ευχαριστώ Σοφία μου!!!!· 7 χρ.

Αγγέλα Καϊμακλιώτη: Ν. Λυγερός - Πάνω απ' το φεγγάρι https://youtu.be/UkN7QsQtUoU και αυτό Καλημέρα Σοφία! Ν. Λυγερός - Πάνω απ' το φεγγάρι · 7 χρ.

Σοφία ΝτρέκουΑγγέλα, πολλά συγγνώμη που άργησα να το δω το σχόλιό σου. Το συμπλήρωσα το βίντεο και σ' ευχαριστώ πολύ!!! http://nikos-lygeros-poihsh.blogspot.gr/.../panv-apo-to... · 6 χρ.

υιος ασωτος υιος ασσωτος: Δεν είναι η στιγμή το αντάμωμα η συνεύρεση. Είναι το μεγαλείο της αναζήτησης, της επιθυμίας, είναι το μπολιασμένο μέσα μας, μέσα στο είναι μας. Είναι αυτό το ανεξέλεγκτο, αναπόφευκτος οδηγός, έτσι ώστε το σύμπαν να μην νοιώθει την ορφάνια του τώρα.· 6 χρ.

ιφιγένεια γεωργιάδου: άπειρες οι δυνατότητες πάθους καθώς στη θεωρία των αποφάσεων οι ενδιάμεσες κινήσεις πολλαπλασιάζονται ως πολύπλοκα σενάρια κβαντικά πλεγμένα. Ν.Λυγερός · 6 χρ.

Στυλιανος Ματθαιου:Αχ, Σοφία........Γαργαλιέμαι......Οι αναζητήσεις και συνευρέσεις, οι Ερωτικοί στίχοι.......από το λυκόφως, με γυρίζουν πίσω στο λυκαυγές.....Απόφευγέτα....σε παρακαλώ, κάντο γιά μένα......!· 6 χρ.

Σοφία Ντρέκου: κ. Στυλιανος «οι Ερωτικοί στίχοι... από το λυκόφως, με γυρίζουν πίσω στο λυκαυγές...»»»» Ανάμεσα στο πιθανό και το απίθανο πιθανολογείται ο έρωτας άπειρες οι πιθανότητες λάθους καθώς στη θεωρία των παιγνίων οι ενδιάμεσες αποδράσεις εκμηδενίζονται ως απλά ενδεχόμενα στατιστικώς ασήμαντα. (Αγγέλα Καϊμακλιώτη) · 6 χρ.

Αγγέλα ΚαϊμακλιώτηSophia Drekou καλησπέρα σας! Οι στίχοι ανήκουν στην ποιητική μου συλλογή "Στιγμές Αλκυονίδες", και βέβαια ο Νίκος Λυγερός μου έκανε την τιμή να συνομιλήσει με τους στίχους μου, μ' ένα δικό του ανατρεπτικό λόγο!  · 6 χρ.

Σοφία Ντρέκου: κ. Αγγέλα Καϊμακλιώτη, είναι από τις αγαπημένες μου αναρτήσεις στο ιστολόγιό μου. Εξαιρετικά αγαπημένη. Τέτοια παρουσίαση σε ανάρτηση δεν έχω ξανακάνει 3 χρόνια που έχω το ιστολόγιο Νίκος Λυγερός Ποίηση και Λόγοι  · 6 χρ.

Αγγέλα Καϊμακλιώτη: Σας ευχαριστώ!  · 6 χρ.

Maria Vlaxoy: Υπεροχοοοοο!!!!!!!!!!!! · 6 χρ.

Ευστρατια Πιτια: Καθηλωτικά ανυψωτική ανάρτηση Σοφια μου...εύγε!!! · 6 χρ.

Σοφία Ντρέκου: Ανάμεσα στο δυνατό και το αδύνατο εν δυνάμει το έργο άπειρες οι δυνατότητες πάθους καθώς στη θεωρία των αποφάσεων οι ενδιάμεσες κινήσεις πολλαπλασιάζονται ως πολύπλοκα σενάρια κβαντικά πλεγμένα. Ν. Λυγερός http://nikos-lygeros-poihsh.blogspot.gr/.../panv-apo-to... · 5 χρ.

Αγγέλα Καϊμακλιώτη  · 5 χρ.

Σοφία Ντρέκου: Αγαπημένη μου επιμέλεια Αγγέλα  · 5 χρ.

Αγγέλα Καϊμακλιώτη: Ευχαριστώ!  · 5 χρ. 


Σύντομο βιογραφικό

Η Αγγέλα Καϊμακλιώτη γεννήθηκε το 1967 στην Αμμόχωστο. Είναι κάτοχος Πτυχίου Παιδαγωγικών και Μεταπτυχιακού Τίτλου στην Εκπαιδευτική Ηγεσία και Πολιτική. Έχει επίσης μεταπτυχιακές σπουδές σε θέματα διαχείρισης κρίσεων και διαμεσολάβησης. Είναι διευθύντρια σχολείων Δημοτικής Εκπαίδευσης, πρόεδρος της Πολιτιστικής Ένωσης Λάρνακας και αριστίνδην μέλος του Διοικητικού Συμβουλίου του Ιδρύματος Πολιτισμού για παιδιά και νέους. Διετέλεσε αντιπρόεδρος της Ένωσης Λογοτεχνών Κύπρου (2017-2018).

Ποίηση: Ξεκλειδώνοντας την Αλφαβήτα, (Πήλιο 2011)
Στιγμές Αλκυονίδες, 2012
Εκ του Σύνεγγυς, (Φαρφούλας 2014), (βραχεία λίστα για τα κρατικά βραβεία λογοτεχνίας Κύπρου – Το έργο μεταφράστηκε στα Σερβικά από το Κέντρο Νεοελληνικών Σπουδών του Πανεπιστημίου Κύπρου.)
Αειθαλής θάλασσα, (Μελάνι 2017)
Οι πικροδάφνες θέλουν κούρεμα, (Βακχικόν 2020)

ΕΡΓΟΓΡΑΦΙΑ ΕΔΩ: http://angellion.blogspot.com/