Σάββατο, Σεπτεμβρίου 20

Είμαι Χριστιανός - Οι Χριστιανοί - I am Christian - N. Lygeros


Είμαι Χριστιανός - Οι Χριστιανοί - Ν. Λυγερός
Επιμέλεια Σοφία Ντρέκου

Είμαι Χριστιανός

Είμαι Χριστιανός
κι ακολουθώ το μονοπάτι του φωτός
γιατί είναι ο ίδιος ο Χριστός
και δεν φοβάμαι τις σκιές της βαρβαρότητας,
γιατί ξέρω ότι ο Χρόνος είναι μαζί μου
και η μνημοσύνη
είναι κομμάτι της Ανθρωπότητας
μέσα στη νοημοσύνη μου
για να πράξω το απαραίτητο έργο.

I am Christian - N. Lygeros
Translated from the Greek by Athena Kehagias

I am Christian
and I follow the path of light
because its Christ Himself
I have no fear for the shadows of barbarism
because I know that Time is with me
and memorial is a part of Humanity
within my intelligence in order for me
to accomplish the essential works.

Ευχαριστώ θερμά την κ. Αθηνά Κεχαγιά η οποία, μας μετέφρασε ένα από τα υπέροχα ποιήματα, και το συγκεκριμένο, ομολογιακό θα έλεγα αγαπημένο μου ποίημα του Δρ. Νίκου Λυγερού, ειδικά για το ιστολόγιό μας αγαπητοί μου αναγνώστες του «Σοφία Ντρέκου / Νίκος Λυγερός Λόγοι». (Σ. Ντρέκου)


Οι Χριστιανοί

Οι Χριστιανοί δεν επέλεξαν να ζήσουν στην Ανατολή
για να πεθάνουν βασανισμένοι αλλά για να είναι πιο κοντά
στην πηγή την ιστορική εκεί όπου γεννήθηκε ο Χριστός
γι' αυτό μην κάνεις το λάθος να τους βλέπεις διαφορετικά
και να παραμένεις αδιάφορος στις καταστροφές που έχουν
υποστεί από τους βάρβαρους.

♪♫ Βίντεο: Ερμηνεία: Σταμπολίδου Κυριακή, Παραγωγή: Μηλίδης Παντελής


16920) Είμαι Χριστιανός. (ποίημα). Perfection 15 8 9/2014.En. I am a Christian (poem).
21145) Οι Χριστιανοί. (ποίημα). Perfection 16 8 9/2015.

Δεν υπάρχουν σχόλια: