13 Οκτ 2014

Ο αετός και το γεράκι - Με τον ήλιο στο φτερό - Όσοι κάνουν ό,τι δεν μπορούν [+Βίντεο]


Με τον ήλιο στο φτερό - Ο αετός και το γεράκι 
Όσοι κάνουν ό,τι δεν μπορούν - Ν. Λυγερός 

Επιμέλεια Σοφία Ντρέκου

Με τον ήλιο στο φτερό
περιμέναμε τον ουρανό
για να δούμε από κοντά
την θάλασσα της πατρίδας
και σκεφτόμασταν σιωπηλά
τα γεράκια και τον αετό
όταν πετούσαν άμεσα
για να προστατέψουν
ουρανό και θάλασσα
από τις επιθέσεις
της βαρβαρότητας
για να παραμείνουμε
ελεύθεροι πάντα
και να δώσουμε
στους επόμενους
την κληρονομιά
της ελευθερίας μας.

Ο αετός και το γεράκι

- Πρέπει να σας ρωτήσω κάτι.

- Τώρα;

- Ναι, τώρα.

- Τι έχεις;

- Αλλάζω.

- Σωστά.

- Το θέμα είναι αν είναι αρκετά γρήγορα.

- Εξαρτάται από τις κινήσεις τους.

- Γι’ αυτό ρωτώ.

- Ο χρόνος είναι μαζί μας.

- Έχετε δίκιο. Δεν θα έπρεπε να σας…

- Δεν υπάρχει πια πρέπει εδώ.

- Είναι όμως το πρέπον να ζητώ.

- Είναι το πρέπον να δίνω.

- Δεν είναι το ίδιο.

- Είναι όμως η απάντηση.

- Ήταν η ερώτηση.

- Έχεις άλλη;

- Έχω.

- Πες μου.

- Πώς θα πετάξω;

- Με την ανακάλυψη.

- Κι αν δεν επαρκεί;

- Υπάρχει και η αποκάλυψη.

- Μέσω της διδασκαλίας;

- Μέσω του έργου.

- Κι αν δεν είναι προσβάσιμο;

- Τότε είναι αποστολή των δασκάλων.

- Οι ιππότες, οι ευγενείς, οι ναήτες, οι ιωαννίτες… Πώς μπορώ να μάθω όλα αυτά;

- Δεν μπορείς.

- Γιατί;

- Δεν είναι ο ρόλος σου.

- Ποιος είναι;

- Η συνέχεια.

- Δηλαδή;

- Δεν είναι το πρέπον να σπάσει η αλυσίδα.

- Πώς θα βρω τη συνέχεια;

- Κοίτα το έργο του δασκάλου.

- Κι αν δεν το βλέπω;

- Θα το δείξεις.

- Δεν καταλαβαίνω.

- Ο φύλακας του φάρου.

- Φύλακας;

- Γεράκι.

- Ναι.

- Ο φύλακας του φάρου βοηθά για να φωτίσει.

- Τους άλλους…

- Ο ρόλος του είναι η ύπαρξη του έργου, αυτός το προστατεύει.

- Από ποιον;

- Τη φωτιά.

- Δεν λέτε ότι η φωτιά δεν καίει το φως.

- Αρκεί να είναι ήδη φως.

- Γι’ αυτό δυσκολεύομαι.

- Εργαζόμαστε τη νύχτα.

- Για να φέρουμε το φως της ημέρας.

- Ενάντια στη βαρβαρότητα.

Εργαζόμαστε τη νύχτα.... Για να φέρουμε το φως της ημέρας.

Όσοι κάνουν ό,τι δεν μπορούν
μπορούν να γίνουν
μαθητές του αετού
αφού τα δελφίνια
πετούν στον ουρανό
και τα γεράκια
κολυμπούν στη θάλασσα
ενώ δεν είναι
στη φύση τους
αλλά αν χρειαστεί
η υπέρβαση
του δασκάλου
είναι έτοιμα
για την αποστολή
και δίχως να διστάσουν
θα πάρουν
τους ανέμους της θάλασσας
και τα βότσαλα του ουρανού
και θα βρεθούν
στον ορίζοντα
όπου υπάρχει
το αετίσιο πέταγμα
για να βοηθήσουν
την Ανθρωπότητα
αφού δεν ήξεραν
ότι ξέρουν
αυτόν που ξέρει
ότι ξέρει
αλλά τώρα
βλέπουν
το αδιανόητο
που δημιούργησε.

Σοφία Ντρέκου / Νίκος Λυγερός Λόγοι
Κείμενα: www.lygeros.org

Δείτε και...





Υδάτινοι Λόγοι groups 13 Οκτωβρίου 2014

Δεν υπάρχουν σχόλια: