Γαλάζια σχέση - Ν. Λυγερός

N. Lygeros: Femme pensive de Vincent.
(Acrylique sur papier Galeria, 17.7x12.7).

Γαλάζια σχέση - Ν. Λυγερός

Лев: Σ’ αγαπώ.
Настасья: Το ξέρω.

Лев: Τότε γιατί φεύγεις;
Настасья: Δεν αντέχω την ηλιθιότητα σου.

Лев: Προτιμάς την κοινωνία της σαβούρας;
Настасья: Αυτή δεν με δυσκολεύει όσο εσύ.

Лев: Επειδή δέχεται όλα τα καπρίτσια σου;
Настасья: Ναι με αυτή κάνω ότι θέλω.

Лев: Ακόμα και αν δεν είναι το πρέπον;
Настасья: Δεν έχει σημασία.

Лев: Τι έχει σημασία για σένα;
Настасья: Η ελευθερία μου.

Лев: Κι αν καταπατά τους ανθρώπους;
Настасья: Είναι όλοι κτήνη και τίποτα άλλο.

Лев: Γιατί ζεις με αυτό;
Настасья: Αλλιώς απογοητεύομαι.

Лев: Γι αυτό φεύγεις;
Настасья: Είσαι διαφορετικός.

Лев: Γι αυτό φοβάσαι;
Настасья: Δεν θέλω καμιά εξάρτηση.

Лев: Εννοείς ανθρώπινο δεσμό;
Настасья: Όλα είναι δεσμά.

Лев: Και θέλεις ν’ απελευθερωθείς;
Настасья: Ναι, αυτό θέλω.

Лев: Θα το έχεις από μένα.
Настасья: Η αθωότητα σου είναι επικίνδυνη.

Лев: Για ποιον;
Настасья: Για μένα! Δεν καταλαβαίνεις;

Лев: Όχι...
Настасья: Είσαι πολύ καθαρός για να αντέξεις την βρώμα...

Лев: Μα για σένα μπορώ.
Настасья: Δεν γίνεται, δεν έχει νόημα. Θα πρέπει να συμβιβαστείς και αυτό δεν μπορείς να το κάνεις.

Лев: Αφού ξέρεις ότι μπορώ να θυσιαστώ.
Настасья: Ναι το ξέρω αλλά για να σώσεις ανθρώπους όχι για τα καπρίτσια μου.

Лев: Ξέρεις ότι σ’ αγαπώ.
Настасья: Μ’ αγαπάς με το δικό σου τρόπο.

Лев: Κι εσύ;
Настасья: Και εγώ σ’ αγαπώ με τον δικό μου τρόπο.

Лев: Μα τότε;
Настасья: Ο δικός μου πρέπει να είναι το πράγμα μου και τίποτα άλλο.

Лев: Αυτό δεν είναι απάνθρωπο;
Настасья: Και βέβαια είναι αλλά αυτό θέλω δεν βλέπεις πως είναι οι άντρες.

Лев: Πως είναι;
Настасья: Απλώς γουρούνια...

Лев: Δεν βλέπεις τους ανθρώπους.
Настасья: Εδώ στη Ρωσία δεν υπάρχουν πια άνθρωποι.

Лев: Κι εγώ;
Настасья: Ένα ανθρώπινο, πολύ ανθρώπινο τέρας.

«Γαλάζια σχέση - Ν. Λυγερός»
Αφήγηση: Β. Τσασταμπά

Настасья: Κ. Σταμπολίδου
Лев: Ν. Λυγερός