Χιλιάνθρωπος: Χίλιες φορές πέθανα για σένα χίλιες φορές έζησες για μένα


Επιμέλεια Σοφία Ντρέκου

Η θυσία

Δώσε μου το φιλί κι ας είναι πάνω στην πληγή να γίνει πέτρα το κορμί κι ο πόνος να πνιγεί. Για να ξανάρθω να σε βρω σταυρώθηκα στον ουρανό και τ' άστρα έγιναν καρφιά που πλήγωσαν και την καρδιά. Το σώμα το σκληρό δεν έσπασε στο δειλινό κι ανέβηκα στον ουρανό να πιάσω τον σταυρό.

Ανάσταση

Είχες στα μάτια τον σταυρό γιατί δεν μ' έβλεπες νεκρό, είχα στα χέρια μου καρφιά και μου ζητούσες αγκαλιά. Με την εικόνα της βροχής ακούστηκε η προσευχή, ήταν το τέλος της αρχής γιατί δεν έκανες ευχή. Κι όταν απέκτησα φτερά με φίλησες στερνή φορά κι αν χάθηκε το σώμα μου δεν έκλαψες στο χώμα μου.

Χιλιάνθρωπος

Κι αν μ' απαρνήθηκες μ' αγάπησες κρυφά κι αν δεν ηττήθηκες σε λάβωσα βαθιά. Χίλιες φορές πέθανα για σένα χίλιες φορές έζησες για μένα. Κι αν αναστήθηκα με ξέχασες δειλά κι αν λεφτερώθηκα με σκλάβωσες παλιά. Ν. Λυγερός

Σοφία Ντρέκου | Νίκος Λυγερός Λόγοι

18866) Ανάσταση. (τραγούδι). Perfection 16 2 2/2015.
18867) Χιλιάνθρωπος. (τραγούδι). Perfection 16 2 2/2015.
18868) Η θυσία. (τραγούδι). Perfection 16 2 2/2015.